.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماموریت جدید خاتمی به موسوی لاری

به گزارش شمال نیوز به نقل از محدوده ، خاتمی پس از دیدارهای چندی که با برخی از همفکران داشته بر ضرورت توجه جدی بر انتخابات شوراها تاکید کرده است.
وی همچنین موسوی لاری را مامور پیگیری حضور اصلاح طلبان در انتخابات شوراها کرده و خواستار برگزاری جلسات منظم با استانداران دولت اصلاحات و نیز نمایندگان ادوار شده است.
گفته می شود پس از این تاکید، اصلاح طلبان ضمن سفر به استان ها و مشاوره گیری های منطقه ای در حال چینش ساختار و رایزنی برای شناسایی کاندیداهای خود هستند.
همچنین اصلاح طلبان بر ضرورت حضور منسجم و تشکیلاتی در مراکز استان های مهم همچون تهران، مشهد،شیراز و اصفهان و...جهت بدست گیری کرسی های شوراها تاکید کرده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 مرداد 1391
مردم ایران این سید بزرگوار و مظلوم خاتمی سرافراز که ایران را به قله های رفیع رساند و آّرو و عزت برای ایرانیان در دنیا فراهم کرد و وضعیت اقتصاد کشور را سامان داد و البته هزینه های زیادی هم پرداخت چون بدخواهان نمی توانند ببینند که این سید محبوب چگونه ناجی ایران زمین شد امروز بعد از 7 سال از دولت راستها کشور به مرز ورشکستگی رسیده است و اینگونه بود که امام اجازه نمی داد این جریان ناکارآمد که بیشتر بدنبال جن و رمال هستند قدرت بگیرند و به قول باهنر که دسته بندی بدخیم و خوش خیم را انجام داد راست وحشی که با حمله به تجمعات و مراسم تحت نام لباس شخصی ها فعالیت می کردند در خدمت افراد بدخیمی مثل باهنر بودند و راست عاقل که انسانهای فهیم و فکور فراوان نیز دارد از دست این وحوش در رنج و عذاب اند.
اصلاح طلبان نیاز به تبلیغات ندارند در هر فضای رقابتی و سالم پیروز میدان هستند چون به مردم باور دارند
درود خدا بر سیه سید فاطمی خمینی و خامنه ای و خاتمی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.